2018. február 20., kedd

Száz százalékig biztos időpontok egy száz százalékig megbízható embertől




Hello, hello, mindenkinek nagyon boldog új é... oké, erről eléggé lekéstem.

Szóval...


...szóval...


...szóval.


Mikorra is produkálok új fejezetet? 





Hamarosan. (Most aztán mindenkit elárasztottam információval, jár a nekem a pacsi.) 

Komolyabbra fordítva a szót, most már ténylegesen haladok is valamerre; eddig három verziót ítéltem halálra, mert úgy éreztem, teljes mértékben kilógnak a történetből, és hazudnék, ha az mondanám, hogy már nem keresgélem a "hangomat". A január több nagy változást is hozott számomra, volt mit átgondolni és átértékelni, és ez hozott egy kis bizonytalanságot.

Tehát ha esetleg még van valaki, akit érdekel a folytatás, annak tudok mondani a következő rész megjelenésére egy hiperszupernagyonnagyon biztos "másfél héten belül"-t. 

Illetve van nekünk egy kiegészítő novellánk is, ami lassan kinövi a novella terjedelmét, ezért több részre vágva töltöm majd fel ide. Az első darabkája pedig márciusban már olvasható lesz. Remélem.


*visszabújik írni*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése