2019. július 2., kedd

Helyzetjelentés: Vihar vagy IV, Kontroll II, egyéb projektek, incorrect quotes

A látszat ellenére nem vesztem el teljesen, hamarosan pedig lesz olvasnivaló itt a blogon. Merengőn a közeljövőben valószínűleg nem lesz új tartalom, illetve a régiek is hamarosan lekerülnek onnan. Ha valaki esetleg a későbbiekben valamilyen oknál fogva szeretné a történetek régi vagy új verzióját olvasni, az nyugodtan jelezze, ahogyan bármilyen kérést, kérdést szívesen fogadok.

Most pedig lássuk, mi is várható hamarosan!

Vihar vagy IV: azaz az utolsó rész. Mindenképp olvasható lesz még júliusban. Őszintén meglepett, mennyire megmozgatott titeket ez a szál és milyen izgalmas gondolatokkal találkoztam az e-mailekben, úgyhogy nagyon remélem, ez a befejező résznél sem változik, mert nincs is ennél jutalmazóbb dolog. 

Kontroll II: avagy - értelemszerűen - az első részének kiegészítése. Ezúttal Hayden verziója. Már a Sikolts a kedvemért megírásakor foglalkoztatott ez a szál, de Aimének nem adathatott meg a lehetőség, hogy ebbe a problémába jobban belelásson. Legkésőbb augusztusban ez is olvasható lesz.

Sarokba szorítva: éppen átírás alatt. Rengeteg munka van vele, ráadásul magán az alaptörténeten kívül mindenen változtatnom kell. Bízom benne, hogy az eredménnyel azért lényegesen elégedettebbek leszünk majd. 

A végére hagytam egy kis incorrect quotes gyűjteményt, amit a drága Nayan küldött nekem nemrég, feldobva vele az estémet. Jó néhányra emlékszem azokból az időkből, mikor még nonstop a tumblrt bújtam, és vicces látni, mennyire könnyedén illeszthetők ezekre a karakterekre is.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése